Parádi angol tábor

Osztályunkkal kedden reggel indultunk az iskola parádi táborába Gabi nénivel, Marcsi nénivel és Ildikó nénivel a Csevice Erdei Iskola nemrég felújított épületeibe. A délelőttök és délutánok folyamán angol óráink voltak, kicsit másképp. Ezek jó hangulatban teltek. Az ebéd mindennap finom volt. Első nap az Ilona-vízesést látogattuk meg. Mindenki rengeteg fotót készített. Miután visszatértünk, nyársalással folytattuk a napot. Szerdán este eredeti nyelven megnéztük a Király beszéde című filmet. Megismerkedtünk az angol teázás szokásaival, sütöttünk mályvacukrot, részt vettünk egy biciklitúrán és gitározni is megtanulhattunk Réka néni segítségével. Sok csapatépítő programon vettünk részt – természetesen angolul, osztálytársaink tájfutóversenyt is szerveztek. Pénteken Bükkszéken a strandon is jártunk. Mikor hazaértünk nagyon fáradtak voltunk a sok élménytől és éjszakai beszélgetésektől, de nagyon jól éreztük magunkat.

Almási Anna és Maruzs Nikolett (7.ny)

Please follow and like us: